7 Ocak 2009 Çarşamba

Şenol, “AK Parti ile görüşmedim”


Manavgat Belediye Başkanı Zeynel Şenol 2009 yılının ilk meclis toplantısında, hakkında “Ak Parti’ye geçecek” dedikodularına cevap verdi. Ak Parti ile adaylık için söz konusu bir görüşmenin olmadığını belirten Şenol, MHP’nin de tekrar aday göstermemsine de kırgın olmadığını söyledi.
Başkan Zeynel Şenol, yeni yılın ilk meclis toplantısında hakkında çıkan dedikodulara cevap verdi. Bazı basın yayın organlarında “Şenol Ak Parti’ye mi geçiyor” yönünde çıkan yayınların gerçeği yansıtmadığını söyledi. Ak Parti ile adaylık için söz konusu bir görüşmenin olmadığını belirten Şenol, sözlerini şöyle sürdürdü; “Ak Parti ile görüştüğüm ve partiye geçeceğim yönünde çıkan haberler doğru değildir. Ama benim her siyasi partiden dostlarım arkadaşlarım var onlarla her zaman görüşürüm. Başkan olsam da olmasam da bu görüşmelerim devam eder. Ama kesinlikle parti değiştirmem ya da Ak Parti’den aday olacağım yönündeki haberler dedikodudan başka bir şey değildir” dedi. Partisi MHP’nin 3. dönem aday göstermemesine de kırgın olmadığını ifade den Şenol “Partim beni iki dönem aday gösterdi ve alnımın akıyla bu görevimi yerine getirdiğime inanıyorum. Bana Manavgat’a 10 yıl hizmet etme şansını verdikleri içinde partime ayrıca teşekkür ediyorum” dedi. Yaptıkları hizmetlerin ortada olduğunu belirten Şenol, takdiri Manavgat Halkına bıraktığını söyleyerek, “10 yıl öncesinde Manavgat’ın ismi bile geçmiyordu. Sadece Side’nin ismi ön plandaydı. Ama biz göreve geldik. Manavgat’ın ismini dünyaya duyurduk. Bugün Manavgat 10 yılda kasaba görüntüsünden şehir haline geldi. Bunu Manavgat halkı görüyor, biliyor. Ben burada hizmetlerimi saymayacağım ama yaptığımız hizmetlerimizde ortadadır” dedi. 2009 Ocak Ayı meclis toplantısında Başkan Şenol, meclis üyeleri ile de hatıra toplu fotoğraf çektirdi.

Hiç yorum yok: