22 Ekim 2007 Pazartesi

Manavgat’ta "Teröre Lanet" mitingi

 

-Manavgat'ta On binlerce insan sokağa döküldü-

-Manavgat Şehidi Mustafa Uysal için ağlıyor –

 

Hakkari Dağlıca'da şehit edilen 12 asker için ve Manavgatlı şehit piyade uzman çavuş için Manavgat sokaklara döküldü. On binlerce insanın katıldığı mitingde teröre lanet yağdı.
 

Hakkâri'nin Yüksekova İlçesinde ki Dağlıca mevkiinde tüm Türkiye'yi yasa boğan şehit 12 asker için Manavgat'ta teröre lanet mitingi düzenlendi.  Sabah saatlerinde Kültürevi önü Atatürk Anıtı önünde toplanan bir grup lise öğrencisi ile başlayan miting daha sonra dernekler, odalar ve siyasi partiler ve halkın katılımıyla büyük bir mitinge dönüştü.

 

Manavgat Dev bayraklarla donatıldı

Manavgat'ta bulunan evler ve işyerleri bayraklarla donatıldı. Dev Türk bayraklarıyla cumhuriyet meydanını dolduran binlerce insan saygı duruşu ve istiklal marşının okunmasının ardından yürüyüşe geçti. Manavgat Köprüsü üzerinde dev bayraklarla bekleyen vatandaşlar daha sonra Antalya Caddesi üzerinden stadyuma doğru slogan atarak yürüdüler. Trafiğin kesildiği mitingde vatandaşlar, ''Kahrolsun PKK, Hepimiz askeriz hepimiz Mehmediz, Kana kan dişe diş, Türk Kürt kardeştir PKK kalleştir, Şehitler Ölmez Vatan Bölünmez, Kahrolsun ABD Emperyalizmi, Ne ABD-Ne AB, Hepimiz Mehmetçiğiz PKK'ya yeteriz'' sloganları attılar. Stat çevresinde yeni gruplarında mitinge katılmasıyla birlikte, 10 Binlerce insan Türk belenine doğru sonrada Demokrasi Bulvarı'ndan yürüyerek tekrar Cumhuriyet meydanında toplandı. Meydanda şehitler için hep birlikte dua okundu.

 

Milletimiz var olsun vatan sağ olsun

Cumhuriyet meydanında megafonla konuşma yapan Manavgat Kaymakamı Kasım Fikret Dayıoğlu, Hakkâri'de yaşanan üzücü olayda yapılan kalleşçe saldırının büyük Türk Milleti'ni bölemeyeceğini, her zaman olduğu gibi Yüce Türk Milletinin birlik beraberlik içerisinde muzaffer olacağını ve hiçbir gücün bunun karşısında duramayacağını söyledi. Her muharebede olduğu gibi, vatanın bölünmez bütünlüğü için kayıplar verildiğini ancak bunun Türk milletini yıldırmaya yetmeyeceğini belirtti.

 

7 yorum:

Adsız dedi ki...

BENİM ŞEHİDİM

Tüfeği, bayraği tutar elinde
Vatan için ölmüş, benim şehidim.
Süngüsü elinde, hain peşinde
Vatan için ölmüş, benim şehidim.

Kurşun değmiş bedenine tenine
Mayın değmiş ayağına eline
Hainleri sürmüş Irak yönüne
Vatan için ölmüş, benim şehidim.

Aksada gözlerinden, damla yaşlari
Şehit olmuş kendi arkadaşları
Dikilmiş üstüne mezar taşları
Vatan için ölmüş, benim şehidim.

Vücudu boyanmiş al kana
Canım feda olsun demiş vatana
Şehitlik şerbetini içmiş kana kana
Vatan için ölmüş, benim şehidim.

Aglarim şehide, gözyaşım dinmez
Şehidin hayali gözümden gitmez
Üç beş çapulcuya, vatan verilmez
Vatan için ölmüş, benim şehidim.

Kanlı hainleri kimler besliyor ?
Bu vatanı bölmeyi kimler istiyor
Şanli Türk Ordusu hızı kesmiyor
Vatan için ölmüş, benim şehidim.

Türk Ordusu Diyarbakır düzünde
Mehmetçiğim gezer hain peşinde
Mayın parçaları, güzel yüzünde
Vatan için ölmüş, benim şehidim.

Bakarı der, bakın ahu zarıma
Canım kurban güzel vatanıma
Tanrı`nın rahmeti kahramanıma
Vatan için ölmüş, benim şehidim.

Adsız dedi ki...

BENİM ŞEHİDİM

Tüfeği, bayraği tutar elinde
Vatan için ölmüş, benim şehidim.
Süngüsü elinde, hain peşinde
Vatan için ölmüş, benim şehidim.

Kurşun değmiş bedenine tenine
Mayın değmiş ayağına eline
Hainleri sürmüş Irak yönüne
Vatan için ölmüş, benim şehidim.

Aksada gözlerinden, damla yaşlari
Şehit olmuş kendi arkadaşları
Dikilmiş üstüne mezar taşları
Vatan için ölmüş, benim şehidim.

Vücudu boyanmiş al kana
Canım feda olsun demiş vatana
Şehitlik şerbetini içmiş kana kana
Vatan için ölmüş, benim şehidim.

Aglarim şehide, gözyaşım dinmez
Şehidin hayali gözümden gitmez
Üç beş çapulcuya, vatan verilmez
Vatan için ölmüş, benim şehidim.

Kanlı hainleri kimler besliyor ?
Bu vatanı bölmeyi kimler istiyor
Şanli Türk Ordusu hızı kesmiyor
Vatan için ölmüş, benim şehidim.

Türk Ordusu Diyarbakır düzünde
Mehmetçiğim gezer hain peşinde
Mayın parçaları, güzel yüzünde
Vatan için ölmüş, benim şehidim.

Bakarı der, bakın ahu zarıma
Canım kurban güzel vatanıma
Tanrı`nın rahmeti kahramanıma
Vatan için ölmüş, benim şehidim.

Adsız dedi ki...

Türkiye Türklerindir, oy için sempatik gözükmeye çalışan Cemil Çiçek gibilerin değil. Türkiye Laiktir, Laik kalacak. Zira yolu Adaletten geçmeyenlerin sonu karanlıktır. Unutmayın "Her gecenin eli mahkumdur sabaha varmaya". ATA'm sen rahat uyu Bekçisiyiz Emanetinin.

Adsız dedi ki...

terör denilen illlet türk halkını ve milletini bitiremez bitiremeyecektir her şehit için onlar sevineblir ama türk milleti şunu bilsinki her şehitin arkasında 70000000 insanın arkasında oluklarını bilmiyorlar onların sadece annesi babası ve kardeşileri var sanıyorlar 70000000 insanın evladı olduklarını bilselerdi belki bu şekilde bir sonuç olmazdı abd onlara nekadar destek çıkarsa çıksın ne geçiçek ellerine onlardan 1 gitsin bizden 10 ama genede bu terör türkiye sınırlarından kalkacak buna bütün türk halkına inanıyor kürt bayrağı diye bişi yoktur çünkü onlar bir millet değildirrr!!! ve aslada olamazlar bu gençlik onlara böylebir nefret duyduktan sonra onların tek sığınağı bok götürdüğü dağlarıdır elbet birgün ordanda silinicek tarihlerde bile yer almayacak kadar adi insanlar saygılar BY SAHİP

Adsız dedi ki...

herkes şunu bilsin bizim damarlarımızda akan bu asil kan bu vatanın her karış topragına feda olsun şehitlerimizin aileleri ve butun TÜRKİYE nin başı sagolsun bu vatanı bölmek kolay degil kolayını bırak imkansız isterse tüm dünya devletleri bize karşı olsun bu vatanı bölmeye kimsenin gücü yetmez tarih tekavülden ibarettir gecmişte ne yaptıysak bugun ve yarında bu vatan icin kanımızın en son damlasına kadar gerekirse savaşırız bizde kan bitmez burdan tüm şerefsizlere duyurlur siz bu vatanı bölmeye calışan köpeklere sesleniyorum bir vatan bir bayragımız olsun diye ugraşıyorsunuz ama şunun farkında degilsiniz bir vatanınız olması icin o toprakgı kanla beslemek bir bayragınız olması icin o kana silüet gerek sizin damarlarınızda kan yerine domuz pisligi geziyor o yüzden sizin ne vatan diye bir toprak parcanız ne de gururla dalgalandıracagınız bir bagragınız olamaz bizde bu vatan için canını vericek insan tükenmez bunu kafanızın bir yerine sokun SAYGILAR BY MrLOnely

Adsız dedi ki...

Bu gün insanlar sadece sokaklarda caddelerde birtakım soruların cevaplarına yanıt beklerken yürüyüş ve sloganlar atmakla meşgul.yarın, bu insanlar, intikam ve yerde kalan şehit kanının peşine düştüyünde,yönetim ne ile meşgul olacağı merak konusu.inşallah meclisin alması gereken bazı önlemler gecikmez.kadınlarımız bile bu işe girişmiş.askerlik şubelerimize başvuran yüzlerce kadınımız kızımız,ki bu rakam giderek artıyor,sorunlara çözüm aramaya kalkışırken, abd-ırak-ab-ne ile meşgul ediyor, buda merak konusu .ermeni sıpası barzani ve talabani pkk yı yok etmek için sarfedecek hiç bir güce sahip değilken,nasıl oluyorda türkiye için türk askeri için korkunç tehditler savuruyor, buda ayrı merak konusu.PKK KİME GÜVENİYOR-BARZANİ KİME-TALABANİ KİME...kimin kimden feyiz aldığını küçük çocuklara bile sorsanız bir saniye düşünmeden yapıştırır cevabı yüzünüze..bilmeyen çocuğuna sorsun....Bu gün bu ülkede yaşamanın bedeli elbette bu,vatan için herşeyimiz feda, ama bu gün bu ülkeyi bölmek isteyenlerin karşısına halen daha diplomatik çözümlerle gitmek, ONLARIN ANLAYAMAYACAĞI BİR DİL. Onlar bölmekten,küçük çocukları öldürmekten,toplu katletmekten anlar ...ONLAR NE ANLAR DEMOKRASİDEN,DİPLOMATİK ÇÖZÜMDEN...çünkü onlar katil..çünkü onlar cani..çünki onlar..çünki onların hamuru necasetle yoğrulmuş.yüce rabbim fırsat vermesin.Yüce rabbim türk insanına ve bu uğurda uğraş verenlerin umduğundan nail korktuğundan emin eylesin ...ŞEHİTLERİMİZİN AİLELERİNE VE KOMUTANLARIMIZA SABIR DİLİYORUM....AİLECE ÇOK ÜZGÜN VE ÖFKELİYİZ..BAŞIMIZ SAĞ OLSUN..Bu bayrağa, değil bir el,dil uzatanın dilini keserim.Ben ölürde yapamazsam EVLADIM yapar...NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE...LOKMAN AKSU ANKARA

Adsız dedi ki...

HÜZÜNLÜ VE BİR OKADAR ACI SON VEDA
sensizlikvarya

Buram buram kan kokuyor toprağımızın dört bir yanında şehitlerimizin kanı işlemişti toprağa.Binlerce şehit verdik bu vatan için.Nice Ahmetler,Aliler,Hasanlar,Mehmetler verdik.Hiç biride arkasına dönüp bakmadı sanki ölümü göze almışlardı.Geride kalanların,Anaları,Babaları,Eşleri,Çocukları,Sevdikleri olduğu halde bir özleyenleri,yollarını bekleyenleri oldukları halde hepside gözlerini kırpmadan yürümüştü düşmana karşı.Kendilerine kurulan pusudan habersizce.Ve hainlerin tuzağına düştüler.Ve yine nice şehit verdik.Ailelerine gönderdikleri mektupdan önce acı haberleri geliyor.İşte bir eve daha acı düşüyor ve ışığı sönüyor, umutları tükeniyor belkide.Geride kalanlar ise yetim çocuklar.Daha babasının yüzünü görmemiş,baba sıcaklığını bilmeyen çocuklar..Türk bayrağına sarılmış tabutlar ve bir valizde ondan geriye kalan eşyalar.O tabutun içinde babalarının cansız bedeninin yattığından habersiz,bir daha babalarını göremeyeceklerinden, ne olup bittiğinden habersiz ağlamaktalar.Daha ölümün ne olduğunu bilmeyecek yaştalar.Ve şimdi söyleyin bu kadar kolay mı bir cana kıymak.Bir yuvayı yıkmak,gelecek umutları söndürmek kolaymı....Artık yeter dökülen bu kanlar,babasız kalan çocuklar,eşsiz kalan kadınlar yeter artık...
Bugün MANAVGATIN suskunluğunu bozduğu andır.Bütün ellerin,insanların,kalplerin birlik olduğu gündür.ŞEHİDİNE ağlıyor MANAVGAT..Her ağızdan aynı sözler çıkıyor,her sokağa yankılar vuruyor.ŞEHİTLER ÖLMEZ VATAN BÖLÜNMEZ.
DAHA NE DURUYORSUN TÜRKİYE YETMEDİMİ VERDİĞİMİZ ŞEHİTLER...